15 March 2008



arini sorang lagi office mate aku kahwin..kitorang pegila kenduri dier kt Bandar Baru Bangi.Punyer la besar hadiah yg kitorang bagi kat dier..guess what?kitorang bagi microwave oven..hehe..sebelum tu aku pegi umah member aku dulu kat kajang,pegi sekali ngan dier la..nasib baik nk sampai tu tak ujan..pastu kitorang terus gerak ke umah pengantin.sampai jer kat sane,budak2 kompang dah nak balik..huhu..terlepas la nak tgk pengantin berarak..anyway xpela,sampai2 je kitorang terus makan.Lapar tul,yela pagi tak breakfast..byk gakla mkn nyer..hehehe..

Lepas makan tu,posing2 la skt ngan pengantin kt atas pelamin..masing2 amik nombor la nk amik gambar..ramai gak member2 pengantin yang datang..dah abis bergambar sumer,pastu masing2 apa lagi blk la..



"Buah Tangan dari Pengantin"

aku ngan member terus gerak ke "Metro Point" kat kajang.shopping complex tu baru je buka..lif dier pun mcm tak siap lagi..shopping complex dier takla besar sangat and kedai2 pun tak baynak lagi..Tapi tujuan utama kitorang datang situ sebab nak test bowling dier "Ampang Bowl"..yerla lane baru kan..boleh tahan la harga dier, sabtu & ahad RM6 and kasut RM1.50..aku ngan member aku main 3 game seorang..

First game tu kitorang test la buat bola "spin".tp asyik tak jadi je,masuk longkang and jatuh separuh..hahaha..teruk tul la,point 100 pun tak sampai..hehe..nasib baik lane sebelah2 pun tak berapa terer sgt...klu tak memang malu la..pastu kitorang main betul2 utk game 2 and 3..dapatla 167 and 129..tp teruk gakla sebab patutnye leh dpt 180++,cewah cam terer je kan..

Dah abis masuk main,kitorang gerak gi minum kat kedai "Citarasa Azizah" kt Sg Ramal..dekat ngan kondo member aku..aku pekena "Kuey Teow Bandung" ngan "Jus Tembikai"..boleh tahan gak la sedap nyer..tp rasa cam mahal skt la..maybe sebab mangkuk dier besar kot..



nampak sedap tak? RM4 tu..



haus plak rase...

0 comments: