Kali Pertama Ke Pulau Redang...



Hi semua..nila first time aku g pulau redang kt ganu.tqvm kt bos aku sbb sponsor kitorg nyer company vacation ke redang..mmg best giler.kitorg g naik air asia dr lcct,kejap je dlm 45 min.x rase ape pun cam naik bas jer...pastu kitorg naik bas g jeti ape ntah aku pun dah lupa sbb dh lama pg,bln 7 kot..naik feri dkt 1 jam suku gak.mula2 tu pun pening gak sbb duduk jer pastu dok sblh org yg x kenal..nasib baik x muntah klu x malu jer..

sampai jer kt resort laguna redang,diorg bg welcome drink.air limau bagi hilang pening lalat tu..pastu kenala register and check in kt blk.dlm kul 2.30 kitorg start la activiti snorkeling.yerla klu g redang memang asyik snorkeling jerla..

tp kali ni mmg teruk giler,aku muntah abis ape yg aku mkn td..sbb dh byk sgt telan air laut..dh mcm ikan kembung pun ade..tp pastu lega giler sbb sumer dh abis kuar..

nanti smbung lagila,letih lak menulih ni..hehe..

0 comments: